Nog 8 daagjes - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu Nog 8 daagjes - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

Nog 8 daagjes

Door: Dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

12 Januari 2014 | Nederland, Middelburg

Me afscheidsfeestje was weer super. Bedankt allemaal.
De 20ste is het zover. Even ons reisplan op een rijtje.
Een maandje China
Een maandje Vietnam
2 weekjes Cambodja
Een maandje Thailand, met een leuk familie bezoekje uit Holland ;P
2 weekjes Maleisië
3 weekjes Indonesië, Mijn roots

Liefs Dee.




  • 12 Januari 2014 - 23:29

    Sandra:

    Hoi Dewi,

    Je reisschema ziet er goed uit! Ons afscheid komt nog, maar ik kan nu al zeggen dat ik zo blij ben dat Bart nu bij je is. Het wordt weer een spannende, maar zeker mooie en bijzondere tijd. En we gaan je zeker missen! Maar via deze site en Skype zal de afstand weer een stuk kleiner worden. Ook geweldig dat er een hereniging is in Thailand.
    Het wordt een geweldige ervaring voor jullie!

    Liefs Sandra, Peter en GinoX

  • 12 Januari 2014 - 23:59

    Imke:

    een mooie reis dee en bart... succes met de laatste voorbereidingen, de laatste spulletjes in je backpack stoppen (proppen want ze waren al zo vol haha) en ik hou jullie site bij vanuit afrika (hopelijk werkr het internet mee haha)... mooie landen mooie planning succes en vooral geniet xxxx

  • 18 Januari 2014 - 13:46

    Jerely:

    Hey D en Bart.

    Ik ga jullie missen. Mooie reis! Van de symbolen die jullie gisteren zijn overhandigd, vind ik zelf de munt met ' Enjoy de moment ' van Damien erg pakkend. Want of je nou op reis bent, je aan het behelpen met een gat in de grond of een mooie tempel bezoekt, ieder moment van zo'n reis is zo speciaal. En dat ook nog met je geliefde kunnen delen. Geweldig! dat wordt vanzelf een mooie herinnering

  • 18 Januari 2014 - 19:55

    Riet De Leur.:

    Nogmaals een hele fijne tijd samen.Geniet van alle mooie dingen om je heen. Misschien een paar extra ogen meenemen.groetjes, Oma.xxxxxxxxxxx

  • 19 Januari 2014 - 22:00

    Bapa, Tony:

    Hallo Dee en Bart,

    Het is eindelijk zover, vervelen dat ouders soms tot vervelens toe, waarschuwen voor de gevaren die er kunnen zijn, wees voorzichtig en niet naïef zijn en verlies elkaar niet uit het oog., bla, bla, bla.

    Ik ben blij dat jullie dit doen, toen ik jong was had dit ook op mijn verlang lijstje, de wijde wereld in, maar soms beslist het levenspad welke kant je opgaat. Het zal een verrijking voor jullie toekomst zijn.

    Dewi en Bart ik zal jullie missen, gelukkig dat we jullie altijd kunnen bereiken via Skype ofwel internet.

    Ja, Bart door je interesse in de kookkunsten van andere culturen, zullen wij profijt hebben bij jullie terugkomst. B.v. de gestoomde broodjes bauwpauw , peking eend, in China etc. hmmm

    Ik wens jullie 旅行愉快 naar Beijing, en geniet er van.

    Liefs Bapa Tony

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Dewi

Actief sinds 22 Jan. 2010
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 31999

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 03 Juni 2014

De zuid-oost Azië reis

14 Januari 2012 - 14 April 2012

Nepal-India

09 Februari 2010 - 20 Juni 2010

minorervaring Ghana

Landen bezocht: