Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

Shanghai

Door: dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

27 Januari 2014 | China, Sjanghai

Hey. Jullie liggen vast nog warm in je bedje.hier is de dag alweer in volle gang.met de nachttrein uit Peking gekomen.12uurtjes, ma prima te doen.zaten in de trein met twee Chinezen die in Jakarta zijn opgegroeid.ze kwamen naar hier om hun eigen taal te leren. Peking was leuk en divers. We hadden het wel drukker verwacht, meer hoogbouw etc.ik denk dat dit meer Shanghai is. Gaan hier nu oud en nieuw vieren.tis hier 27 dec.haha kunnen we de dagen nog is over doen. In shanghai wel gelijk toeristen te zien. Stuk warmer weer.maar over het algemeen mooi weer.altijd zon. Hadden in Beijing wel gelijk even ondervonden hoe voorzichtig je in dit soort landen moet zijn.gelukkig is het nog goed gegaan. Het maakt je weer een stuk alerter, maar helaas ook erg wantrouwig naar iedereen gelijk. Bart wilde in Peking uiteraard op zoek naar de beruchte Peking eend. Het was heerlijk. Internet is overal goed hier, kan gewoon wattsappen waar Wi-Fi is. Liefs dee en bart

• 27 Januari 2014 - 10:00

Imke:

geniet ervan.. neem alles in jullie op en maak veelfoto's. ik ben er benieuwd naar.. en een fijne oud en nieuw. gelukkig nieuwjaar (voor de 2e keer haha).. xxxx

• 27 Januari 2014 - 13:00

Irmama:

Owww, gelukkig is het nog goed gegaan? Wat was er dan gebeurd ??
    Leuk je net te hebben gesproken op Skype. Ging niet vlekkeloos maar ik zag en hoorde je prima. Jullie mij wat minder. Oppassen met dat vuurwerk hoor. Jullie gingen een neef van Bart bezoeken. Die zal jullie weer heel wat kunnen vertellen denk ik. Jullie leven een maand terug in de tijd(scapsule) en 7 uur later. Aparte ervaring. Nou lieverds, veel plezier verder, love you. kus irmama

• 30 Januari 2014 - 23:50

Evi:

Hee Dewi!
    Wat leuk om je zo weer te kunnen volgen! Alweer veel dingen meegemaakt en gedaan in zo´n korte tijd!
    Geniet geniet geniet! Veel foto´s maken he! Liefs, Evi

• 03 Februari 2014 - 22:55

Mario:

Ook ik zal hier regelmatig jullie belevenissen gaan volgen. Ik heb veel bewondering voor de moed die jullie hebben om dit te ondernemen. Moge het lot jullie goed en gunstig gezind zijn!
    grutjes. mario