guilin - Reisverslag uit Guilin, China van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu guilin - Reisverslag uit Guilin, China van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

guilin

Blijf op de hoogte en volg Dewi

05 Februari 2014 | China, Guilin

Hey.
Shanghai was een leuke stad. Door de springbreak kwamen/ komen de Chinesen overal vandaan, om de highlights te zien. Wij willen die toevallig ook allemaal bezichtigen. Erg druk op die plaatsen. We werden ook nog een dagje rondgeleid door Shanghai door een bekende van bart's familie die daar toevallig woont. Was gezellig. Hangzou was een mooie plek. West lake heeft een gezellige sfeer. De eerste avond hadden we een erg mooi uitzicht,de dagen daarna was het mistig en zag je vrij weinig.een boottocht was dan ook niet de moeite waard, wel een leuke watershow gezien,waar Bart geplet werd door de vele Chinezen die het achter hem niet goed konden zien . Bart en ik vinden het leuk om zo af en toe een carrefour in te gaan. De helft van het eten is ons onbekend. De smaken en geuren zijn erg sterk en niet altijd te luchten. Zijn nu in guilin aangekomen. Het was een niet te vergeten trein rit,18 uur met met alleen maar etende,snurkende chinezen.hihi.

Liefs dee en bart

• 05 Februari 2014 - 09:18

Sandra:

Hey Dee en Bart,

Jullie gaan wel snel hé van het één naar het ander. Ik probeer het wel te volgen hoor op de kaart en op het internet. Jullie hebben al heel veel gezien in zo'n korte tijd, maar wat een mooie omgeving Guilin, die aparte bergen met het water en groen. Dat worden weer mooie foto's! Misschien kunnen jullie weer een sneakpeak appen of mailen......
    Ja je moet er wel wat voor over hebben hé al die uren in de trein, maar goed dan kom je ook ergens en het is leuk om nog beter kennis te maken met de plaatselijke bevolking. Ja die Chinezen, apart volkje zeker!
    Leuk om jullie reis zo te volgen!

Liefs van ons 3-tjes!!XXX

• 05 Februari 2014 - 15:01

Jerely:

Leuk hoor. Hoe was de jaarwisseling nog?

• 06 Februari 2014 - 18:02

Johanneke:

Man, man, je maakt wat mee ! Die trein reizen lijkt me toch wel een hele ervaring. Ik hoop dat jullie vanuit de trein toch ook nog wel wat moois hebben gezien van het prachtige landschap.

• 07 Februari 2014 - 09:41

Imke Tramper :

jullie maken weer een heleboel mee.... klinkt super. ik ben ondertussen ook aan de andere kant van de wereld en ga mijn best doen om jullie te volgen.. geniet ervan en tot je volgende berichtje... enjoy

• 13 Februari 2014 - 16:33

Evi:

Wat hebben jullie alweer een hoop dingen gedaan en meegemaakt! Enorm leuk om het zo te lezen..wat een mooie,leuke en bijzondere ervaringen! Foto´s foto´s foto´s ...veel maken he!
    XX

• 15 Februari 2014 - 22:22

Bapa, Tony:

Hoi backpackers,

Mooi wat jullie allemaal zien in dit gigantisch land China, en fijn dat we elkaar kunnen spreken/zien via Skipe. Ik kijk de You Tube video's waar jullie verblijven. Wat een indrukwekkende stad is Guangzhou, en dan de Canton Tower 600 meter hoog, wat een hoogstand bouwwerk waarbij de bewegingen met waterbakken in balans worden gehouden. En s 'avond mooi alles verlicht aan de Pear rivir. Je kan wel zien dat zij veel olie in de grond hebben!
    We kunnen heel veel met onze techniek, maar als je dat ziet fantastisch. Het moet gigantisch zijn in z’n stad met alle winkels en de vele seafood restaurants, gelukkig dat jullie veel in beweging zijn anders kom je als een tonnetje terug.

Geniet maar lekker met z’n tweeën, en we genieten met jullie mee.

Veel liefs,

Bapa Tony