namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

namaste

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dewi

16 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

Hoi

Eindelijk in Nepal na wat vertraging van de reis. Het is erg koud in de ochtende en nachten. Echt heel erg koud. Geen kachels en ze laten alles openstaan. Overdags is het buiten warmer. Even pauze van me eerste Nepali les. Hhaha ik bak er niks van. We zitten met nog twee vrijwlligers in een gezin. Wel leuk. We krijgen 4 dagen een rondleiding hier in de buurt en starten volgen de week met het werk. Ben benieuwd, wie weet wordt het toch wat anders, even afwachten.

XXXX Dee

• 16 Januari 2012 - 09:14

Brother Jerely:

Benieuw naar de eerste foto's. Succes D

• 18 Januari 2012 - 15:28

Mama:

Was blij met je sms je. Gelukkig nog die kruiken meegenomen. Moet er niet aan denken, zo koud. Zo te horen alles goed geregeld. Is er internet in de buurt. Gauw een keertje skypen als het mogelijk is.