India delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu India delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

India delhi

Door: dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

01 April 2012 | India, Delhi

Namaste nog steeds hahah

Nepal verlaten en in India aangekomen. Pfff wat een stad Delhi. Vies, druk, gaos maar wat een mooie bezienswaardigheden. We hebben vandaag een echte fata morgana gehad. Een light show, moskee en tempels, markten en forten bezocht etc. We zitten nu in een hotel waar ze internet hebben dus was het wel verleidelijk naar me reacties te kijken en natuurlijk moet ik dan weer even achterlaten. me stickie is vol dus heel wat fotos voor thuis.

Gr dikke kus en tot over twee weken.

• 01 April 2012 - 16:50

Adine:

nou de temperaturen liggen wat hoger bij jou als bij ons, maar voor de tijd van het jaar is de temperatuur hier ook redelijk, de tijd gaat wel snel hej nog veel plezier 14 dagen :) xx

• 01 April 2012 - 17:05

Esther:

heee Dee, hoe is het ? Fijn dat het goed gaat :) Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen ! tot over 2 weekjes ! x x x miss you

• 01 April 2012 - 17:14

Yara:

He Dewi,
    Leuk om weer wat van je te lezen, heb even twee verhalen achter elkaar gedaan! Gelukkig dat jullie het nog steeds zo naar je zin hebben! Over 2 weken alweer naar huis... Niet normaal he, dat de tijd zo snel gaat! Wat gaan jullie nog allemaal in India doen? Ga je ook naar de Tasj Mahal? Lijkt me zo mooi! Vrijdagavond op stap geweest, je zusje was er ook bij! Volgende x jij ook weer! :) Stoer trouwens dat je hebt gebundjeedumpt!!! Geniet nog heel erg van de laatste twee weekjes daar! Liefs, Yara

• 01 April 2012 - 19:46

Chava:

Heey Deetje.
    Wat fijn je in India bent aangekomen. Klinkt weer bijzonder allemaal. Ben erg benieuwd naar al je foto's! en verhalen natuurlijk. Jammer voor jou dat het bijna voorbij is. Maar gezellig voor mij!! Vond het erg leuk om je aan de telefoon te horen! Ik wens jullie nog heel veel plezier daar en tot over een paar weken! Liefs xx

• 01 April 2012 - 19:57

Suzanne:

Heey lieve Deetje!!

De tijd gaat erg snel!! je bent er gewoon weer over 2 weken!! :) india lijkt me ook erg mooi!! geniet er nog even van!!!

Liefs Suzanne