laatste dagje pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu laatste dagje pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

laatste dagje pokhara

Door: dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

21 Maart 2012 | Nepal, Pokhara

Hoi Hoi

Hoe is het met iedereen?
Her wordt het steeds warmer en warmer. We gaan op naar de afrika hitte. Alvast wennen voor india en de woestijn. We hebben hier in Pokhara gefietst en met de mountainbike op pad geweest en van alles gedaan en bezichtigd. De bat cave was wel indrukwekkend met al die vleermuizen van zo dichtbij. Tibetan community camp was interressant. Im had ge-paraglide en zijn naar het begnas lake geweest, met een bootje lekker gedopperd en geluierd met nog een vriendin van ons etc. Laatste dagje vandaag en morgen vertrekken we al om 6.00 naar Lumbini (geboorteplaats van boeda) ben benieuwd. en dan weer terug naar Kathmandu om jer op te halen. Begin je net weer een netwerk in pokhara op te bouwen gaan we weg hahah. beetje vor beetje laten we al spullen achter zoals al die dikker truien en thermokleding wat nu niet meer nodig is met de hitte die zo snel is gekomen. het volgende berichtje zal denk ik in india zijn of nog een hier maar wel weer leuk de berichtjes van jullie te lezen. xxx dikke knuffel dee

• 21 Maart 2012 - 10:24

Suzanne:

Heey Deetje,

Gelukkig gaat alles goed!
    Wat doen jullie toch leuke dingen allemaal! lekker die warmte!! heel veel plezier in india!! xxx

• 21 Maart 2012 - 16:21

San, Peet, GinoXXX:

Ja, Dee wat gaat de tijd hard hé, maar je vult de tijd goed in zo te lezen, wat een afwisseling zeg! en dan straks India, ben benieuwd hoe dat bevalt....nog meer Sandraatjes haha.
    Zaterdag hebben we nog een feestje van Ren en Pris, ze vieren hun verjaardag samen in een zaaltje in Vlissingen. Het wordt hier gelukkig ook steeds warmer. Dat zal voor jou ook fijn zijn voor als je weer terugkomt. Maar eerst nog samen met Jer en Imke naar India, geniet ervan, maar wel voorzichtig hé!

Veel liefs XXXXX

• 23 Maart 2012 - 18:14

Ien:

Hey lieve Dee,

Bedankt voor je kaartje echt heel leuk!! Ik had m beetje later omdat ik weer eens ben verhuisd haha.
    Geweldig om je verhalen te lezen en te zien hoe jullie het daar hebben! Hier gaat het goed, superdruk met scriptie en stage. Ook al steeds meer zon hier echt heerlijk!! Als je terug bent gaan we snel bijkletsen!
    Dikke kus ien

• 24 Maart 2012 - 15:06

Tony:

Namaste' (Ik groet het licht in jou') Dewi,

Het is alweer zaterdag 24 maart ’12 en Jerely is op weg naar jullie om samen te reizen door India. Geniet er nog maar van, we zijn benieuwd naar jullie belevenissen, foto, s. Het is weer fijn als jullie veilig en wel thuis komen. Een temperatuur van 33 graden, lekker bruin , op naar de zomer.

Veel plezier,

Pa xxxx

• 25 Maart 2012 - 17:09

Evi:

Heej !
    Leuk om nog steeds te kunnen volgen wat je allemaal doet.
    Geniet er van, ben heel benieuwd naar je avonturen in India!

Liefs, Evi

• 25 Maart 2012 - 20:15

Tony:

Hoi Jerely

Ik hoop dat je reis is meegevallen?
    Ajax heeft met 2-0 gewonnen van PSV.
    Goede wedstrijd van AJAX

Veel plezier samen,

• 26 Maart 2012 - 23:58

Arlene:

Hey Dewi & Jerely!

Hoop dat de reis voor jer meegevallen is en dat jullie natuurlijk veel mooi zullen zien en meemaken!

Groetjes Arlene