namaste namaste wat een holiday - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu namaste namaste wat een holiday - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

namaste namaste wat een holiday

Door: dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

14 Maart 2012 | Nepal, Pokhara

hoi hoi

Gelukkig zijn de kaartjes ontvangen. Heb ik niet iemand vergeten? Zou lullig zijn. We zijn sinds gister weer meer de bewoonde wereld in in pokhara. Trekking was super.Leuke gids , met hem nooit stil hahah. En super veel mazzel want waren terug voor een grote windstorm. Als trekker ben je 'e'en grote familie haha, dus veel mensen leren kennen. Heerlijk zo s avonds voor de haard bij elkaar zitten met iedereen zijn eigen verhaal. poonhill gehaald op 3200 m. up en down all the time. Wel een uitdaging. En waren net weg voor de sneeuwval. Vandaag een eigen guesthous opgezocht na ganga(gids) familie. We voelden ons er erg thuis. Ik vond the rainforest erg mooi. Geen wilde luipaarden gezien en slangen, wel grote apen die naar me snouwde waardoor ik achter mijn gids sprong hihi. Holy was ook iets om mee te maken. Heb geloof ik nu nog kleuren in mijn oren. man o man. even nog wat fotootjes plaatsen gaan zo meeten en eten. Lian nog een super paar dagen en zal je verhalen nog is even rustig nalezen. En zeker nog is meeten met tosca in het kikkerlandje. Gino beterschap en iedereen genieten maar weer van het betere weer. Ik doe dat ook met 30 graden. dikke kusjes aan iedereen.

• 14 Maart 2012 - 14:07

Blije Mama:

Had het niet zo direct gezegd maar wat ben ik blij dat je weer bereikbaar bent en terug op aarde. Klinkt weer superspannend allemaal. Je groeit ons voorbij. Wat een verhalen straks voor je (klein)kinderen. En leuke fotoos zeg. Hoop dat je snel kunt bellen

Kuskuskus Mams

• 14 Maart 2012 - 14:57

Arlene:

Ha Dewi! Wat leuk en goed om te horen dat je het naar je zin hebt! En dat het natuurlijk goed met je gaat! Xxx Arlene

• 14 Maart 2012 - 18:02

Johanneke:

zitten jullie daar bovenop een olifant???

• 14 Maart 2012 - 19:55

Ria:

De kleuren en het geurwater van het Holifeest symboliseren de in bloei staande natuur, maar dan bij de mens.
    Jullie zijn in de bloei van je leven!
    Wat moet dat een geweldige ervaring geweest zijn!
    Van het ene hoogtepunt naar het andere... een reis met een gouden randje! Geniet ervan!

• 14 Maart 2012 - 21:31

Evi:

Hej Dewi,

Wat leuk om weer wat van je te kunnen lezen en zien!
    Super je verhalen en je foto's!
    Geniet nog maar heel hard de komende tijd!

Liefs, Evi

• 19 Maart 2012 - 07:30

Jolanda:

Hoi Dewi,
    Wat een ervaring! vergeet je nooit meer, wij genieten van een afstand met je mee!
    Liefs jol en marten