2de avontuur - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu 2de avontuur - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

2de avontuur

Door: katmandu

Blijf op de hoogte en volg Dewi

02 Maart 2012 | Nepal, Kathmandu

Namaste

Leuk die berichtjes.Jer ben je je huis aan het verfen? Chantal, gefeliciteerd met de bevalling haha was niet makkelijk, gelukkig is het allemaal goed gekomen. En voel je je al thuis in je nieuwe huisje. Hey Evi hoe is het met jou en op het werk? Ik ben weer beter hoera. Chitwas is alweer voorbij. Neushoorns van heel erg dicht bij gezien en op een olifant gereden in de jungle. Wat krokedillen gespot en gelukkig niet een van de giftigen slangen van de wereld en de agressieve kleine beer die ook daar in chitwan leeft. Het was even heerlijk genieten en hadden nog een leuke voorstelling gezien. Gister waren we in manakanama voor 2 nachten om met de liftjes naar boven te gaan. Uitzicht was minder want het was mistig helaas. De volgende dag met poolen wezen wild water raften. Was een leuke ervaring en lekker gezwommen in de ijskoude rivier. Vandaag was het plan om naar nagarkot te gaan maar zijn beland in Bakthapur. Afstanden lijken kort maar is het niet zo in de bergen. Morgen nog een poging om daar te komen. Over 2 dagen weer strike dus hopelijk komen we weer terug. 5 maart moeten we terug in thamel zijn voor pokhara. Heb nu al zin in Holy. Het reizen vind ik moeilijker gaan als in Afrika. De bezine prijzen stijgen nu ook, dus helaas wordt alles duurder, 1,12 al per liter hier. en het wordt duurder. Niet te vergelijken met Nederland natuurlijk, maar het is wel een van de armste landen. Net omringd door 10 taxi's en maar onderhandelen haha. Een paar woordjes Nepalees en het kan al helpen. Fototoestel vergeten dus dit keer geen foto s. Lief ik hoop in nagarkot te kunnen bellen en anders wordt het in Thamel. Peet nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ze weten toch dat je geen bier drinkt hiih. Hoop dat de kaartjes zijn aangekomen. xxxxdikke kus dee

• 02 Maart 2012 - 11:43

Jerely:

Hoi Dewi(Imke),

kaatje is binnen hoor! Vandaag die tyfusprik gehaald. Ook visumaanvraag de deur uit. Single of double entree? Waarom weet geen maatschappij dat (profesionals), maar komt goed. Zal proberen je nog te bellen. Bewaar je wel de leuke dingen voor als ik er ben ;). Lees nu al zoveel mooie tripjes. Kan je niet leuk een plaatselijke breicursus gaan doen ofzo.

groetjes

• 02 Maart 2012 - 14:20

Chantal:

Dee super bedankt voor je lieve kaart! Maarten had hem al geopend hahah hij was zo nieuwschierig wat er in zat! De evenlop zag er zelfs avotuurlijk uit hahahha! Super! Jeeej wat ondernemen jullie allemaal joh, op een olifant rijden.. slangen dieren pas wel op.. En dan hebben jullie ook nog zoveel kunnen betekenen voor alle mensen daar! Nu lekker even reizen en genieten! Jer komt bijna lees ik hierboven he super leuk joh! Ik hoop dat ik v/d week je zus zie, kan ze me ook nog meer vertellen! En ook van haar eigen vakantie natuurlijk! Heel veel plezier en pas op! Genieten jullie xx

• 02 Maart 2012 - 16:29

Johanneke:

Hoi Lieve Dee, je kaartje is aangekomen. bedankt. Het is geweldig om alles te lezen wat jullie daar ervaren en meemaken. Bart is ontzettend trots op je. Hij mist je enorm, maar weet ook, dat je daar geweldige dingen meemaakt. Hij was erg onder de indruk van jou verhalen. Van het eenvoudige leven en wat je daar als mens voor een ander kunt betekenen en vooral... zij voor jou.

liefs Johanneke

• 04 Maart 2012 - 21:32

Evi:

Heej Dewi,
    Wat goed om te horen dat je weer beter bent!
    Nu lekker aan het genieten van je mooie "rondtrekreis" als ik het zo lees! Super zeg, je zal wel enorm mooie/leuk dingen zien en mee maken!
    We hebben je kaartjes ontvangen op de Fles en Hendrik.. heel erg bedankt, iedereen vond het erg leuk om te lezen hoe het met je gaat!
    Geniet er nog maar van daar, wij blijven je verhalen lezen!
    Liefs, Evi

• 05 Maart 2012 - 11:38

Chava:

Heey Dee!
    Klinkt weer allemaal bijzonder! Gelukkig dat je weer beter ben!
    Heb je kraartje ook ontvangen. Heel erg bedankt! Top ook dat je foto's er bij hebt gedaan. haha gelukkig is je armbantje nog niet kapot gegaan. Goed teken ;) Hier alles goed. Hebben allemaal kaartje voor Pinkpop. Heb dr in!! Maar geniet eerst nog maar even van je avondtuur! Have fun! Kus xx

• 10 Maart 2012 - 14:52

Roy El Ro En Tas:

he dewi we hebben je post ontvangen, we dachten dat het post van vroeger was, die ze nu gingen posten, echt leuk bedankt, kijk je wel uit met die wilde dieren, wat een leuke fotoos, je ziet daar wel veel he,
    nog even en dan is jer er ook zeker,
    wel fijn dat je broer je gaat vergezelle
    en wat een schattege kindjes, echt schetig, goeie reis verder kusjes van ons doegiiee

• 12 Maart 2012 - 11:42

San, Peet, GinoXXX:

Hey Dee,

Wat maak je toch veel mee zeg! Al die beesten die je dan in levende lijve ziet. Leuk hoor, maar toch ook wel eng denk ik zo! En dan dat raften, dat zou ik ook wel durven, echt super! Ik zie dat het lekker warm is bij jullie, nu wordt het bij ons gelukkig ook warmer, echt lenteweer. Heerlijk! Ik hoop dat je nog steeds gezond en fit bent. Helaas is Ginootje ziek, hij heeft griep en heeft boven de 39 graden koorts. Vandaar dat ik thuis ben. Hij is gisteren natuurlijk zonder jas wezen fietsen, terwijl ik nog zo zei jas aan! Eigenwijs! (van wie zou hij dat nou hebben haha). Nou nog 'even' en dan komt je broer en we hopen gauw weer eerst te horen van je. Liefs van ons 3-tjes,XXXX

• 12 Maart 2012 - 16:52

Lief:

hey zusie
    how are you? je bent echt een fanatiekeling joh als je terug bent moet je me maar weer is motiveren.
    Heb gister en vandaag hier in nederland eindelijk is buiten gezeten in het zonnetje. De mensen gaan massaal naar de boulevaard hehe. Lekker met je boyfriend pap mam jer en mijn lievie naar de jappaner geweest doen we nog een keer als je terug bent! Je denkt ook aan iedereen met je kaartjes en fotoos superr. We bellen als je weer op aarde bent haha

kisses -xxx- denk aan je lief

• 13 Maart 2012 - 07:24

Lian De Graaf:

He Dewi!

Leuk om je verhaal te lezen! Weer toch in Baktapur, ook leuk toch?
    Ik ben met mn laatste weekje in SriLanka bezig. Lekker warm hier, en erg groen! Maar het is ook fijn zondag naar huis te gaan.

Veel plezier verder.. Misschien ben je inmiddels in Nagarkot? Ik ben benieuwd hoe het daar was, want ik ben er uiteindelijk ook niet geweest (weet je nog, dat bruilofsfeestje dat uiteindelijk toch niet doorging..).

Groetjes, ook aan Imke,
    Lian