Laaste dagje Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu Laaste dagje Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

Laaste dagje Nepal

Door: dewi

Blijf op de hoogte en volg Dewi

30 Maart 2012 | Nepal, Pokhara

Namaskar iedereen

NOg een dagje en morgen vertrekken naar india. Deze week van alles weer gedaan.Jer opgehaald van het vliegveld. Erg grappig want we hadden een nepalees een bordje gegeven met zijn naam erop. Hij erop af maar Jer vertrouwde het niet echt. tot die ons zag. Die dag naar puspathinat geweest (lijkverbrandingen)
In thamel geslapen. toen hebben we hem de monkey tempel en bakthapur laten zien. De dag erna wezen bungee jumpen (160 m hoog) derde hoogste van de wereld bij de tibet border. Nu nog die van 190 m hoog in afrika. Het was echt een kick. We zijn daarna naar namo buddha gelopen vanaf dulikel. Mooie route in de bergen.Bij het monestery geslapen en met de monikken wezen eten en gekeken naar hun ochtend ritueel. Vanaf daar naar puanati gelopen. Die dag terug naar pepsi-cola gegaan. Lekker druk nu in huis. Met 5 andere vrijwillegers in huis. Toeval dat we ons oude kamertje terug hadden. Met jer naar het weeshuis gegaan om nog spullen af te geven en even hallo gezegd. Im is vandaag ziekig dus blijf een dagje thuis om te rusten. Bij de famous stoepa wezen eten. Jer houdt wel van buff momo;s. Echt lekker het nepalees eten. Nu bezig met onze tickets online in te checken, mar helaas werk dat niet. Dan maar zien morgen op het vliegveldje. Kussjes van ons en wie weet nog een berichtje uit india. Het schema gezien voor de komende twee weken. Druk druk druk. Maar wel leuk druk.Eigen chaufeur en jee. Luxer kan niet.Namaste

• 30 Maart 2012 - 10:34

Arlene :

Goed om te horen dat het goed gaat met jullie! Hoop dat imke snel opknapt! Veel plezier in India!!

X Arlene

• 30 Maart 2012 - 10:58

Sandra:

Jeetje, wat hebben jullie nu al weer veel gedaan zeg met Jer erbij.
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
    Toevallig gaat er een collega van mij over 2 weken naar India-Nepal. Dan gaan jullie al weer terug, maar misschien zien jullie hem nog op het vliegveld. Ik heb tegen hem gezegd, als hij een blonde jongen met een roodharig meisje ziet lopen, dan zijn dat mijn neef en nichtje. Zou toch wat zijn hé. Maar bungee jumpen van 160 m hoogte, jullie zijn echt niet normaal dat jullie dit durven! Maar wel super stoer hoor! En dan al die andere dingen die jullie doen, wat zijn we dan toch een stelletje trutjes hier in Nederland hé. Kga op het internet kijken of ik er iets van kan vinden. Ben toch wel benieuwd naar de hoogte....
    Veel plezier en geniet ervan en beterschap voor Imke hé.

Liefs, Peet, San en GinoXXXX

• 30 Maart 2012 - 11:24

P.S.:

De link wordt tegengehouden, maar je kan met rechtermuisknop kopiëren en plakken de link openen in een nieuwe adresbalk.

• 30 Maart 2012 - 16:11

Lian:

Wat leuk te lezen dat je in het Namo Buddha klooster geweest bent. Bijzonder he!
    Veel plezier in India. Afscheid nemen van Nepal is misschien even lastig, maar er ligt een nieuw land op jullie te wachten om verkend te worden!
    Groetjes,
    Lian

• 30 Maart 2012 - 17:16

Jolanda:

Hoi Dewi en Jer en natuurlijk Imke,
    goeie reis door India, geniet ze..
    groetjes Jol en Marten

• 31 Maart 2012 - 09:10

Mama:

He lieverds, In gedachten reis ik met jullie mee en veel anderen ook uit de reacties te zien en die ik om me heen kijg. Is je post nog aangekomen. Ben zo benieuwd naar alles wat nog niet op je blog staat en de vele fotoos. Nog twee weken.Voor mij gelukkig, voor jullie veel te vlug.
    Hou van jullie. Miss you.xxx

• 01 April 2012 - 08:04

Ria :

Dank je wel dat jullie mijn wereld de afgelopen maanden ook weer groter hebben gemaakt.
    Het was indrukwekkend en soms hilarisch.
    Ik heb jullie verslagen met plezier gelezen en kijk uit naar de foto's.

• 01 April 2012 - 15:45

Evi:

Heyhey!

Wat leuk om weer een verhaal te kunnen lezen over al jullie belevenissen! Klinkt allemaal heel super! Ben heel benieuwd hoe je India gaat vinden. Geniet ervan daar!

Liefs, Evi