Hello - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu Hello - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

Hello

Door: katmandu

Blijf op de hoogte en volg Dewi

19 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

namastee

Leuk gelijk al die berichtjes. Ik kan nu op internet op het kantoor, want er is maar een paar uur per dag stroom. Onze laaste intro dag en dan beginnen. Ik heb er heel veel zin in. 22 graden overdags in de zon zou goed kunnen. Snacht is het heel wat kouder dan 11C. Gister naar tame(a)l geweest en de new road in Kathmandu. Hahah lukte ons niet een bus terug te krijgen, best wel heel choatisch.Kan niet alles gelijk weten in 3 dagen toch. We gaan morgen engels geven aan nepaleese vrouwen wat een opgave wordt en naar een weeshuis waar 18 kinderen wonen in wat andere omstandigheden dan in de wijk waar wij nu zitten. We moeten daarvoor over de berg lopen met een mond en neuskapje op voor het stof. De uitlaatgassen hier zijn ook niet goed voor je gezondheid. Gister durfde we niet naar ons huis vanwege onze hond die nogal dreigend was. Als je dan verhalen hoort over honden die mensen al hebben aangevallen loop iki een blokje om als er 6 voor je neus staan haha. WIj zitten voor hier echt in een rijke veilige buurt. De sloppe wijken aan de rivier zijn iets anders. Nog even wat moeilijke lessen en dan weer op pad. Nog geen ander nummer. Ma ga proberen vandaag te regelen als de stroon het doet tussen 2 en 5. xxxxxxDee dunjabaad.

  • 19 Januari 2012 - 10:27

    Arlene:

    Ha Dewi!

    Goed te horen dat je in een veilige wijk zit en dat het goed met je gaat!

    X Arlene

  • 19 Januari 2012 - 12:51

    Adine:

    haha, idd ik zou ook een blokje omgaan hoor:P
    Pas maar goed op jezelf:) succes met lesgeven xx adine

  • 19 Januari 2012 - 15:33

    Johanneke:

    Hoi Dewi, leuk om op deze manier een beetje mee te kunnen beleven wat jullie allemaal doen en meemaken.
    Blaffende honden bijten niet, zeggen ze maar ik zou ook een blokkie om gaan.

    :-) Johanneke

  • 19 Januari 2012 - 20:33

    Chava:

    Hee Dee,
    Al zo snel bericht van je! Leuk hoor :D
    Overzichtelijk bericht ook haha. Tof dat je morgen les gaat geven. Ben benieuwd hoe dat gaat! Houd ons op de hoogte. Vandaag heb ik samen met Li en Suus kaasjes gekocht op de markt ;) . Succes morgen ! xx

  • 19 Januari 2012 - 21:20

    Lex:

    Hey hey Dee!

    Ik lees dat je inmiddels al een beetje cultuur heb geproeft! Leuk man, alleen als kou kleun zijn zit je daar s nachts dan toch niet echt goed :S Hoe zijn de mensen daarzo? zijn ze toch een beetje gastvrij/spraakzaam?

    Ik Wens je heel veel plezier daarzo!

    Groetjes lex.

  • 19 Januari 2012 - 22:11

    Lief:

    hey lieve zus

    Heb je mn smsje nog ontvangen?
    We komen net van mijn 50jarige schoonouders we hadden gisternacht abraham en sarah poppen in hun paardetrailer gezet en alles versierd. haha heel de buurt heeft het gezien zegmaar. Ooh zou niks voor mij zijn die honden en ben blij dat je toch niet echt in de sloppen zelf zit. Whaha sucses met je engels geven, gelukkig ben je er zo goed in ;) vandaag gezellig met de meiden op pad geweest we missen je er wel bij hor. Heb je geen last van allegie of astma met die stof? good night love you xxje zusje

  • 20 Januari 2012 - 16:44

    Suzanne:

    Hey Dewi,

    Je hebt nu al spannende verhalen!!
    Ik hoop dat de Engelse les is goed gegaan!! ik ben gister weer voor een echo geweest het is nu 8 weken en 3dagen en het hartje klopte ook!

    suc6 meid!!

    xxx Suzanne xxx :)

  • 21 Januari 2012 - 14:23

    Bart:

    He lieverd,

    Het lukt tog niet helemaal met bellen hè. Heb je nu al een nieuw nummer en wanneer kunnen we is skypen? Mis het wel hoor om je stem niet even te horen elke dag. Geef de kindjes in het weeshuis maar een extra knuffel van mij. Veel plezier en doe voorzichtig met die honden.

    Kus Bart lyxx

  • 22 Januari 2012 - 12:51

    Ellen:

    hoi dewi,
    ik hoop niet als je terug komt bang wordt van dena, maar dat zijn valse honden he. is het een hele andere
    indruk of lijkt het op je vorige reis
    ik ben weer heel benieuwd naar je verhalen, dus ik ga je zeker volgen,
    veel sucses en voorzichtig xxx

  • 26 Januari 2012 - 18:35

    Mariet:

    Hey Dewi Wat een hele beleving en leuk dat je daar bent. Doe je daar vrijwilligerswerk en met hoeveel pers ben je daar naar toe gegaan? Ik vind het heel knap van je. Tot schrijfs en succes daar. Ik zal je berichten lezen. Liefs en groetjes, Mariet Burhenne ( oud collega)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Dewi

Actief sinds 22 Jan. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 32015

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 03 Juni 2014

De zuid-oost Azië reis

14 Januari 2012 - 14 April 2012

Nepal-India

09 Februari 2010 - 20 Juni 2010

minorervaring Ghana

Landen bezocht: