Namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

Namaste

Door: katmandu

Blijf op de hoogte en volg Dewi

06 Februari 2012 | Nepal, Kathmandu

Hoi luitjes.

Gaat hier goed. Wel veel landelijke problemen met bezine, gas stroom en water. Maar dat is dan ook Nepal. Nog erg naar me zijn. Tijd gaat veel te snel en willen alles inplannen anders komen we niet toe aan wat we willen. Ik heb gehoord dat het lekker warm is in ons kiikerlandje hahah. Leuk als je kan schaatsen, dat moet ik dan weer missen. Straks heb ik ook wel wat sneuuw in de bergen. Het werk draait goed en nog 3 weekjes en dan is het alweer afgelopen, maar begint er een nieuw avontuur. Blijf me verbazen over hoe alles hier werkt. De mensen zijn hulpzaam en erg vriendelijk. Als je verdwaalt kunnen ze ja alleen moeilijk helpen want aan engels schort nog wel het 'e'en en ander. Ach heb ik ook hahah. Het vrouwecentrum wat im en ik draaien loopt goed want er komen steeds meer vrouwen naar onze lessen. Straks zijn de tafels op en moeten we er nog een lokaaltje bij nemen. Kusjes Dee Leuk weer al die berichtjes en weer sorry voor mij spelling. Lees het niet na en weinig tijd. Kus

  • 06 Februari 2012 - 09:52

    Adine:

    hej hej Dewi, leuk je verhalen te lezen.
    hier lekkere zon met vrieskou. Vanochtend is mijn middelste dochter met haar nichtjes naar CSW middelburg geschaats, mijn zwager is het eerste stuk mee geschaatst, daarna zijn de dames met zijn drietjes doorgeschaatst, een hele onderneming met schooltassen op de rug:) en om kwart voor 7 vertrokken omdat ze het eerste uur op school moesten zijn.
    Ze hebben gelukkig gebeld dat ze goed zijn aangekomen:), hej meis groetjes en een dikke knuf xx

  • 06 Februari 2012 - 09:53

    Suzanne:

    Hey Dewi,

    Wees blij dat je daar zit.. Sneeuw hier is echt niet fijn hoor!! althans dat vind ik!! :) jammer dat het al zo snel voor je gaat! maar heel fijn dat het goed met je gaat!! en heeel veeel plezier nog!!

    xxx Suzanne

  • 06 Februari 2012 - 10:06

    Evi:

    Heej Dewi !
    Leuk om weer een verhaal van je te kunnen lezen. Wat goed dat het vrouwencentrum zo druk bezocht wordt! Tja.. Engels is vaak een lastig punt, dat weet ik nog wel van mijn eigen reis, maar met gebarentaal kom je vast ook een heel eind :) !
    Geniet nog van die paar weekjes werken daar.. veel plezier!
    Liefs ! x

  • 06 Februari 2012 - 12:32

    Johanneke:

    wat een prachtige foto van jou samen met dat kleine mannetje.

  • 06 Februari 2012 - 14:47

    Peter, San En GinoXX:

    Hey Dewi,

    Zo fijn om te horen dat het zo goed gaat. En die foto van jou met het jongetje zegt ook alles. Je bent gewoon een engeltje van buiten en binnen! Om je zo te zien dat doet ons echt goed, hoor! We denken heel vaak aan je en inderdaad de tijd vliegt om. Ja die problemen die ze in Nepal hebben, kennen wij toch helemaal niet. Wij maken ons druk om de meest onbelangrijke dingen hé.
    Mooi dat het vrouwencentrum zo goed draait en dat jullie dit voor ze kunnen doen.
    Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje. Vrijdag gaan we naar Schut en Gino gaat gezellig uitlogeren. We hebben er zin in!
    Veel liefs van ons 3-tjesXXX

  • 07 Februari 2012 - 10:01

    Ellen:

    Hoi Dewi, wat leuk om je zo via alle enthousiaste verhalen te kunnen volgen.
    Ben enorm benieuwd naar je foto's. liefs, Ellen

  • 07 Februari 2012 - 14:03

    Jolanda:

    Hoi Dewi, wintertenen, kloven, erwtensoep elfstedentocht, dat is Nederland nu even, dan denk ik aan je, zo lekker in de zon, en wat geniet je, daar houen zou, groetjes aan Im,
    groet, Jolanda

  • 07 Februari 2012 - 18:41

    Tony,:

    Hoi Dee,

    Aandoenlijke foto, en hoe heet je vriendje. Heb je al gevoetbald met hem en de andere kinderen. Het wordt bij jullie steeds wat warmer, lekker hoor. Het is hier erg koud op moment. Deze week kunnen we nog schaatsen. Het is nu rond de -5 graden en vrijdag gaat de temperatuur al richting de 0 graden. Heb je nog last van agressieve honden en is huisgenoot rat al uit huis gezet.

    Groeten aan Imke en je gastouders/huisgenoten.

    Pa,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Dewi

Actief sinds 22 Jan. 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 32025

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 03 Juni 2014

De zuid-oost Azië reis

14 Januari 2012 - 14 April 2012

Nepal-India

09 Februari 2010 - 20 Juni 2010

minorervaring Ghana

Landen bezocht: