goede morgen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu goede morgen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

goede morgen

Door: katmandu

Blijf op de hoogte en volg Dewi

23 Januari 2012 | Nepal, Kathmandu

Hoe gaat het met iedereen zonde van witney. Jammer van de elfsteden tocht.Vandaag gaan we naar puspathinat (spelling is fout)Alle nepaleese mogen nou 1 dag marihuana en wiet roken. Van 12 uur deze nacht tot vanacht. SOmmige ouders geven zelfs in de melk van een baby de drugs werd er gezegd. Drinken is slecht en beinvloed het rijgedrag maar smoken niet. Logica he. Ben wel al beetje bang voor het vervoer zo. Moeten er toch zien te komen. Als de politie ook ga smoken, oei. ben echt benieuwd. Gister in Thamel werden Im en ik al een paar keer aangesproken of wij marihuana hadden. Niet echt. Er komen ook indi ers over voor de belevenis. BEn beetje ziekig, verkouden en was eergister was koortsig en heb nu ook weer last van astma. Alles tegelijk en dan vind ik het wel weer genoeg. Moet vaker me masker dragen. Ga weer vandoor. Groetjes, knuffel dee.

• 20 Februari 2012 - 22:32

Suzanne:

Heey Deetje,

Dat is wel erg jammer dat je niet lekker voelt... Een raar wereldje zoo met al die drugs dingen.. Met mij gaat het ook wel goed de laatste 2 weken ben ik erg misselijk.. En overgeven, dat is wel minder maar het hoort er bij!! hihihi... Morgen ben ik al weer 13 weken zwanger gaat snel he!! :) vorige week donderdag weer een mooie echo gehad.. alles was goed!! heel veel suc6 en geniet er van!!

kussies Suzanne xxxx

• 23 Februari 2012 - 12:32

Suzanne:

hoi lieve deetje,

hartstikke bedankt voor je lieve kaartje en je mooie engel!!! heel lief van je!! wij denken ook dat het een meisje wort .. hihih.. xxx suzanne

• 24 Februari 2012 - 21:16

Adine:

Hej hej even berichtje uit zeeland, hier zijn ook veel zieken k*tsen en d*aree, het schijnt dat er weer een soort van griep epedemie aankomt, haha, het zal wel neem braaf mijn vitamine pilletjes in:P. heb je wel wat mee voor je astma een pufje of zo??, hoop dat je ziek zijn snel overgaat dikke zoen en knuf voor je hoop dat je al van de hendrikstraat cadeautjes gebruik heb kunnen maken en of weggegeven:) xx

• 25 Februari 2012 - 12:26

Tony:

Putri Dewi,

De zon schijnt hier, heerlijk. Ik hoop dat het beter met je gaat. Het is heel vervelend om je ziek te voelen ver van huis. Gelukkig kunnen jullie elkaar bijstaan. Nog een dag vrijwilligers werk en dan op Safari in Chitwan etc. Het zou fijn zijn, voor mij/ons om meer van jullie een berichtje te krijgen tijdens het rondtrekken zodat ik/we geruster kunnen. Doe geen dingen die niet goed aanvoelen!

Leuke foto's en de groeten aan Imke en gastouders. Als je denk dat de kinderen nog iets nodig hebben, dan koop je het maar.

Veel plezier en groetjes,xxxx Pa