namaste namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu namaste namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

namaste namaste

Door: katmandu

Blijf op de hoogte en volg Dewi

11 Februari 2012 | Nepal, Kathmandu

Hoi even snel een berichtje want ga zo naar baktapur. Kijken of ik eindelijk wat meer fotos kan plaatsen. Gr Dee xxxxxx

• 11 Februari 2012 - 10:41

Mama:

Heerlijk om echt weer even met je te bellen en je te horen vertellen. Ook je mailtje ontvangen (en jij die van mij)
    leuke fotoos. Gelukkig dat het net ging regenen bij die brand. We beleven met je mee.Jij leeft mijn droom. Kus mama

• 11 Februari 2012 - 10:47

Karin:

Hoop dat het goed gaat allemaal. Je moeder houd me op de hoogte. Heb net je fotoos gezien. Hartstikke leuk.
    succes verder en tot gauw. gr. van mij

• 12 Februari 2012 - 10:42

Joop:

Hoi Dewi,
    Leuk om iets van je te lezen. Uit de foto's blijkt wel dat je het erg naar je zin hebt. Veel plezier op de trekking straks

• 12 Februari 2012 - 20:08

Jerely:

Leuk foto's!

• 13 Februari 2012 - 20:21

Martijn En Judith:

Hoi Dewi,

We vinden het erg leuk om je foto's te bekijken! Nog een fijne reis verder en geniet ervan. En veel foto's maken haha

Groetjes Martijn en Judith1 (Flessenstraat)