Namaste iedereen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu Namaste iedereen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dewi Kleeman - WaarBenJij.nu

Namaste iedereen

Door: katmandu

Blijf op de hoogte en volg Dewi

14 Februari 2012 | Nepal, Kathmandu

Yes power. Maar gas is op en India geeft geen vooraad meer dus wel zuur im ijswater douchen. Hahah dan maar niet douchen. Ik heb een kurta laten maken, want moet wel een beetje gaan imigreren toch. Club vrijwilligers wordt groter en steeds leuker. Gister verjaardag gehad en van de week nog twee. Feestjes blijven komen. Over 2 weekjes echt reizen. Vindt het tegenstrijdig, want je leert net nepaleese beter kennen en toch wel lekker een thuisbasis. Verveling is nog steeds niet toegeslagen en het blijft elke dag een verassing vol verbazingen van de een op de ander. Ik vind de berichtjes weer erg leuk. Ga nog even me mail checken etc. want 20.00 is er power cut. Lief, bart en chaf, super veel plezier op vakantie geniet lekker net al ik. en laat weten hoe al de reizen zijn verlopen. Leuk dat me collegaatjes en bewoners ook contact houden met mee. En judith ben je klaar met je scriptie en Chantal? En jer, je bent net zo kort als mij hahah. Was leuk je gesproken te hebben mam. nu pap nog? en lief, ik hoorde je wel maar jij mij niet meer. Doe voorzichtig in Afrika, wordt niet ziek. En geniet van de heerlijke relaxte cultuur. XXXXXX iedereen en ik hou weer wat verhalen voor thuis.

  • 14 Februari 2012 - 16:06

    Ria:

    Het verhaal en de foto van de afvalverbranding heeft wel indruk op me gemaakt.
    Hopelijk houden ze de lijkverbrandingen beter in de hand.
    Leuk om te lezen dat jullie je nog dagelijks verbazen en laten verrassen,
    reizen maakt dat je rijker terugkeert dan je van huis ging!

  • 15 Februari 2012 - 10:25

    Jolanda:

    Hoi Dewi, je ging toch om te werken?
    of is het allen maar feestjes, gelijk heb je hoor , lekker genieten.
    Binnenkort komt Yer, fijn iemand van thuis. Hier ging het er vorige week nog om spannen komt hij er wel of niet (dan bedoel ik niet sinterklaas) maar de elfstedentocht, we hielden onze adem in en... het ging niet door, jammer. Het is hier heel koud geweest en er werd dan ook volop geschaats ik ook, alleen vond ik het doodeng op die dunne ijzertjes maar uireindelijk toch nog 1 uur geschaats en natuurlijk warme chocomelk gedronken. Wat is een kurta is dat net zoiets als een burka? Wat een mooie foto's en kun je je toch verstaanbaar maken in het nepalees?
    Lieve Dewi nog veel plezier en tot de volgende berichten,
    liefs Jolanda, ook de groetjes van Marten, Eline, Niels en Fenny

  • 19 Februari 2012 - 15:30

    Tony:

    Putri Dewi,

    Ja, jullie zullen natuurlijker ruiken naar zweet etc.! Wat zullen je verlangen naar een lekker bad. Overdag's met 24 graden kan je toch lekker een koude douche nemen! Fijn dat jullie het naar je in hebben, geniet nog maar van de natuurlijke eenvoudige en niet makkelijke dingen.
    Helaas zangeres Whitney Houston is overleden, muziek is voor iedereen memories. Wat een verlies van een prachtige zangeres.
    Je zus zit nu in Gambia op safari, en wij genieten mee met al jullie belevenissen en foto’s.
    Zien we binnenkort een foto van je, in een Kurta (Zal je wel leuk staan)

    Veel liefs xxxxx,
    Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Dewi

Actief sinds 22 Jan. 2010
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 32011

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 03 Juni 2014

De zuid-oost Azië reis

14 Januari 2012 - 14 April 2012

Nepal-India

09 Februari 2010 - 20 Juni 2010

minorervaring Ghana

Landen bezocht: